Love is in the hair

Love is in the hair

fredag 9 januari 2015

Smoothie Mix and Go

Vilken var eran bästa julklapp?
Måste säga att denna satt mitt i prick!
Göra smothie direkt i behållaren, inget kladd och disk i onödan.
Tack kära På Håret!

Jag har jobbat för högtryck hela december och mellandagarna så saxen har gått varm.

Tack alla mina kunder som har gett mig  förtroendet att fixa era hår under det gångna året. 
Jag är så tacksam och glad för det!
Dags att blicka fram mot 2015, och se vad detta år har att ge:-)

2014 har varit fantastiskt inspirerande. Några höjdpunkter som varit: 
På Håret Awards i mars med The Great Gatsby som tema.
Lite bilder...



 Samt att jag börjat arbeta aktivt med Hårologi igen.

Har några saker på gång inför 2015... Har en längre tid velat jobba med fotoshoot och ta fram egna frisyrbilder. Detta ska jag ta tag i 2015 bland annat. Jag känner ju en superduktig fotograf (stockesjofoto.se) som har lovat att hjälpa mig med detta projekt;-)
Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar