Love is in the hair

Love is in the hair

fredag 3 februari 2012

Lysaker Brygge



Hej, här kommer bilder på ett vinterbitet Lysaker Brygge för ca tre timmar sedan. Folktomt och öde. Lite skillnad mot sommaren då det sitter folk på bryggkanten och njuter av den fina utsikten. Kylan gör väl att de flesta väljer att stanna inne. Jag sitter just nu på bussen hem från Oslo. Jag har nu fått min dos av Oslopuls och det ska bli skönt att komma hem. Tänk va bra man kan ha det:-)

I går gjorde jag en hög hästsvans på en tjej som skulle på bal. Denna variant känns lyxig och lite mer arbetad än en "varjedagtofs" om du förstår vad jag menar... Plattade hela håret slätt. Samlade håret i en svans uppe på hjässan. Svansens placering är viktig. Snurrade lite av det egna håret runt tofsen för att dölja den. Sprayade det på plats och avslutade med massa glansspray. Enkelt och snyggt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar