Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 21 februari 2012

Inoa färgschampo

    
Har erbjudande på detta lyxiga färgschampo från Loreal professionel.
Rekomenderar det med det varmaste till alla färgkunder. Jag använder det själv. Konsistensen är krämig och doften är FANTASTISK.Du får schampo &  balsam för 199 kr. Ordinarie pris ligger på det dubbla. Säljer det som smör i solsken...


... På tal på solsken så  hade jag en helt underbar stund i solväggen idag!
Kaffet smakar mycket bätttre utomhus. Fåglarna kvittrade ikapp och trivs verkar det som.Vi har matat fåglarna hela vintern men fågelfröna är inte lika populära lägre. Mat börjar de tydligen hitta mer av själva.

På stylingsidan så kommer det med det snaraste mycket nyheter.
Har beställt en ny krämig hairmousse som jag väntar mycket på. Det har varit svårt att hitta nån som kan ersätta fibermoussen från Revlon (en mousse jag arbetat med tidigare). Tror att jag nu kanske fått en ny favorit!
Det har även kommit en ny stylingcreme som jag beställt. Återkommer med mera fakta när jag testat den lite mer.

Till alla ni som jag klippt lugg på nu det sista: Glöm inte att sticka inom och justera den. Jag klipper din lugg gratis mellan dina ordinarie frisörbesök!

Själv så står jag på väntelista, skulle gärna själv vilja få fixat till min färg lite;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar