Love is in the hair

Love is in the hair

måndag 25 december 2017

Tack för i år!


Hur summerar man med ett enda ord känslan som infinner sig när man sätter sig i soffan på Juldagskvällen?
JO, jag tror jag vet...

Tacksamhet

Efter en hektisk december med mycket jobb, julklapps-hanldande, bak och städning mm, inser jag att jag nog har klagat en del för min familj. Främst om att jag är trött... Ömma axlar, fötter och diverse krämpor som jag inte ska trötta ut er också med. Mörkret har jag inte haft så ont utav, det är faktiskt ganska mysigt med alla levande ljus. I år räknade jag till 8 pyntade granar som pryder vårat hus inom och utomhus. Det är nog rekord tror jag.

Jag tar ledigt i mellandagarna och öppnar igen tisdagen den 2/1.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!
Och tusen tack till alla trogna kunder för ännu ett år som bjudit på många trevliga besök.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar