Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 12 december 2017

Nu tändas tusen juleljus

 
 
Hoppas du har garderat dig en tid innan jul, listorna är nu fulla och sena kvällar blir det för det mesta.
Lägger ut lite bilder från modevisningen i november där min dotter och hennes kompisar var med och gick för Kapp Ahl. De har så mycket fint till barn tycker jag. Denna blommiga sammetsklänning i mitten förälskade sig E i. Det får bli hennes julklänning i år.



 I går hade vi födelsedag i huset och vi bjöd på dessa goda julmuffins istället för tårta, fantastiskt goda! Med frosting av lika delar philadelfiaost och vit choklad. Det bli nog fler bak av detta recept innan jul;-))




  Då är andra advent över och ett steg närmare julen. Söndagens lätta snöfall gör att vi såvitt har vitt på backen. Sen fem minusgrader gör att det biter lite i kinderna precis som det ska vara.

Har ni handlat alla julklappar? Här har vi en och annan kvar. Satt och beställde lite på nätet igår. Lätt när man inte har tid att springa i affärer. Handlade en del till första advent, men jag måste nog ut nån mer tur  till centret innan jag är färdig tror jag.




Skumtomtar, pepparkakor och hallongrottor....



I juletider är det så mysigt i salongen, extra trevligt med kunder som vill fixa sig innan julbordet med lite extra piff och glam. 

Hoppas vi ses!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar