Love is in the hair

Love is in the hair

onsdag 31 maj 2017

Blommor hår och bokföring




                    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBG7WJe1i8xvZNx644WMiHwWO5czJ8o8GWnh9Kv620DgF5nK-SL-EXE1MeYnTPOs93zHSfpRQazKk0pi5zOMAtskFvdHiru3o1B2mtFWvtXAFTlkmypeUtfY1uXRfovHDKykp7Pko-ki4/s1600/IMG_9981-722982.JPG



Idag jobbade jag halvdag, blev klippt själv av min frisörkollega Kicki och alla torra toppar är nu borta. Efter det så stannade hon kvar och jag bjöd henne på sopplunch (som tack för hjälpen). Drack kaffe ute i solen som sken så fint. Hann också flytta  ut kontoret för att jobba lite med papper innan kidsen kom, och tur var väl det för nu regnar det.

Denna vecka så är jag ansvarig för TIFs kioskverksamhet på Hagavallen. Har nu bakat både muffins och bullar som vi kan servera i kiosken. Skönt att jobba undan sånt idag när jag slutar tidigt. Imorgon har ettan föreställning som man inte får missa!




Bra med dagar man hinner mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar