Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 20 december 2016

Dan före dan före.....


Ja då var vi inne i julveckan, med fulla listor som det ska vara. Kul att många kommer in och handlar julklappar och presentkort. Jag jobbar idag för de som fortfarande vill handla klappar. Fredag går det bra också att sticka inom.. För övrigt skicka sms så öppnar jag närsomhelst för den sakens skull. Onsdag- torsdag åker jag till Oslo och jobbar mina två sista dagar på Lysaker. Har lovat att bjuda på smörgåstårta, så det ska jag pyssla med ikväll. 

Mina adventsgranar åkte ut igår för de barrade så hemskt. Gjorde också  julgodis, spelade julmusik och klädde den riktiga stora granen. Då gjorde det inte så mycket att slänga ut smågranarna. De levande ljusen och antika ljushållarna ni ser på bilden ovanför var en present från en kund. De gjorde sig jättebra i den lilla granen i salongen. Tusen tack för de!

Tack också för blommor och kort jag fått, det uppskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar