Love is in the hair

Love is in the hair

torsdag 4 september 2014

Hej, lite bilder sen sist får bli en start på bloggandet igen.
Hade jag haft en matblogg så tror jag att inläggen varit betydligt fler de sista månaderna. Det är mat som tagit all min tid senaste tiden. Men nu är detta ingen matblogg utan en blogg om hår.

Så håll tillgodo med lite blandade bilder från vår-sommar och tidig höst...

 


 




Det händer en del nytt i salongen framöver.
I och med att Loreals serie Expert nu finns att få tag i på b.l.a Rusta så har jag valt att ta bort den från mitt sortiment. Synd dock att mina storsäljare som Sensi Balance och Instant Clear försvinner men jag jobbar för att ni som handlat dessa produkter ska kunna hitta nåt som funkar ännu bättre inom kort...
Jag har nämligen nåt jätteintressant på gång:-)
På måndag vet jag lite mer om detta och kanske får ni också veta då.
Soliga hälsningar Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar