Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 5 november 2013

Yesterdays news

Nämen har man sett, Anders Borg har klippt av sig sin lilla svans.  Det som varit hans signum i så många år är nu ett minne blått. Rätt beslut om ni frågar mig. Han har fått mer karaktär och frisyren klädde honom väldigt bra!

Man ser tydligt om man jämför före och efter, att håret gör mycket med utseendet och faktiskt hela personligheten. Anders Borg har haft sin svans under hela sin tid som finansminister, och det börjar bli några år nu. Håret är inte lika tjockt längre och det är naturligt för män i hans ålder.

 Frisyren får mycket väl godkänd, men det som verkligen sätter pricken över i är att han även fått en annan färgton på håret! Lägga en toning i ett steg mörkare färg än den naturliga, så att håret får nästan den färgen som det har när det är vått fungerar perfekt! Då blir det väldigt naturligt och man uppfattas inte "färgad". Han har även lyckats få nyansen rätt. Innan syns tydligt en varm reflex i håret, nu ger den ett kallare intryck.

 

Detta var vad jag hann att skriva lite om på min lediga dag under tiden som mina frallor jäste och gräddades. Nu ska jag snart väcka min 4a åring som fortfarande sover och så ska vi äta frukost:-))
Nybakat med sirap... mums...
Ha en bra dag allesammans!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar