Love is in the hair

Love is in the hair

måndag 12 mars 2012

Lite förr och nu...

  

Pivot Pointkurs i London, året var 1998.

Jag, Eva Ivars och Greger Bergfeldt jobbade då som färgkonsulenter för Hårologi. Här assisterade vi Anneli Flicks som hade kurs för Hårologifrisörer i London.
Det var en rolig tid. Vi gjorde visningar, shower och färgkurser i Sverige och Norge mellan åren 1996-2001.

Mina dåvarande kollegor Lotta, Ingela och Åsa på Christers Salong i Karlstad var som ni ser med på kursen också. På den tiden "packade man folie" som aldrig förr...

Kolla in våra nya snygga fuskpälsar som vi shoppade loss på!

Det roliga är att jag anmält mig på en trendkväll den 23:e Mars i Karlstad. Greger Bergfeldt är det som har kursen. Det ska bli jättekul och jag ser mycket fram emot att se den. 


Greger jobbar nu som mångårig Internationell tränare för Pivot Point och Hårologi.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar