Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 29 november 2011

Första december...

En liten titt INSIDE THE WALLS
Vill inte trötta ut er med för mycket byggbilder men här ser ni. En del lister fattas men det är spacklat och målat. Golvet är inte lagt överallt och en del rörmoking kvarstår. De närmaste dagarna ska stommarna till förvaring och diskbänk monteras.
Hyasinterna snart utblommade, Andra advent på ingång och regnet det bara öser ner.... Önskar mig lite mer julstämmning. Jag gör mitt bästa för att framkalla den rätta stämningen med att äta pepparkakor och tända levande ljus. Mitt i allt adventsmys så bygger jag salong... Kör just nu dubbla arbetspass. Jobbar på som vanligt med kunder hela dagarna, sen går jag ut och målar hela kvällarna. Penlseln har blivit min bästa vän.
Listorna fylls på och det är mycket att göra, men än finns det några få tider kvar före jul.
Roligt att en del nygamla kunder har hittat tillbaka till mig<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar