Love is in the hair

Love is in the hair

onsdag 16 november 2016

När saker inte blir som man tänkt


Leverans igår kl 22.00, det kallar jag service,  tack Kicki och Stefan på Carbus!!!

Efter att igår ha spårat ett paket jag väntat på några dagar fick jag besked att paketet låg på terminalen i Karlstad. Med DHL (som i det här fallet) fungerar det så att om jag inte är hemma vid leverans så går paketet tillbaka till godsterminalen i Karlstad. Jag får ett meddelande att de varit här och måste kontakta DHL för ny leverans. Tacka vet jag Schenker, är inte jag hemma så lämnas paketet på Coop och jag får ett sms i mobilen att jag kan hämta det när det passar mig.

Paketet innehöll nya produkter som jag väntat på att testa. Kunden jag skulle testa på hade tid igår egentligen, men eftersom paketet blev försenat så bokade vi om tiden till idag istället. Väntar med spänning på att se resultatet:-))

Det som står först på tur idag är bokföring, mindre kul men måste göras i vilket fall som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar