Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 25 oktober 2016

Ett blogginlägg!!!

Hej, 
Ett blogginlägg!!!
Varför denna totala tystnad på bloggen kan man ju tycka. Tja, jag har inget riktigt svar. Har funderat fram och tillbaka om man skulle byta bloggportal för att få ett annat uttryck men vet inte riktigt. 
Tror ändå att jag fortsätter här. 

Kommer kanske att blanda innehåll lite och skriva om andra saker än hår, även om det är det jag gillar mest såklart.
Det kanske blir saker jag inspireras av eller som jag bara tycker är intressant för min egen del.
Varför har Veronica`s ingen egen facebook el Instagramsida? 
Ja, en kombination skulle väl vara en idè, men å andra sidan har jag en privat på båda ställena. De som känner mig och vill läsa det som står i bloggen kommer att kunna hitta hit när jag länkar från både Instagram och facebook i inlägg där.

Facebook och Instagram ersätter inte en blogg.
En blogg kan man vara så mycket mer flexibel med och göra längre inlägg med mer innehåll och bilder. 

För mig räcker det med ett Facebookkonto och ett Instagramkonto att hålla koll på.  

Vill ni hålla koll på vad jag hittar på framöver så är ni välkomna här:)) 
Vi ses!

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar