Love is in the hair

Love is in the hair

tisdag 28 juni 2011

Välkommen till min blogg!!!

Ni kanske undrar var jag tagit vägen!?

Jag har inte slutat klippa, bara flyttat på mej lite..

Eftersom jag förvandlat källardelen av min bostad till ``salong`` förstår jag frågan. Men jag har en trogen kundkrets som inte sviker mej trots mammaledighet gång på gång. Dom har ju hittat mig:) Men för eventuellt nya kunder är det det inte så lätt. Nu kan ni ju hålla koll på mig och kika in på bloggen om ni vill veta vad jag håller på med:)

Jag har medvetet inte gått ut med någon marknadsföring.Ville vänta tills min nya studio (salong) är klar.

Efter 10 år som frisör i Töcksfors vill jag fira! Med Vadå?    

Här kommer lite bilder





Nu kanske ni tror att det här är en bygg blogg, men det är det faktiskt inte.

Bilden visar min studio som är under uppbyggnad. Den är med andra ord inte klar än. Jag kommer blanda bilder från det pågående bygget med hårtips, produktnyheter och episoder från min arbetsvardag.

I nästa inlägg ska ni få kika in hur jag har det i salongen tillsvidare....

Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar